joi, 13 februarie 2014

Cornulețe fragede cu iaurt

          Dacă vreți un dulce care se face rapid și din ingrediente accesibile, cornulețele acestea sunt soluția ideală!


          Ingrediente:
  • 250 gr. făină;
  • 125 gr. iaurt (eu am pus cu biscuiți);
  • 125 gr. unt;
  • 2 lg. zahăr (nu apăreau în rețetă, dar eu le-am vrut mai dulci);
  • o jumătate plic praf de copt;
  • 1 vanilie;
  • 1 vârf de sare.
          Mod de pregătire:
          Se topește untul pe baie de aburi (nu pe foc sau la microunde) și se lasă să se răcească. Se pun toate ingredientele într-un castron


și se amestecă.


Aluatul rezultat se întinde pe planul de lucru presărat cu făină într-un cerc de aprox. 0.5 cm. grosime


și se taie în 8 triunghiuri (eu l-am tăiat în 16).


La baza fiecărui triunghi se pune rahat (nutella, marmeladă...)


și se rulează.


Cornulețele se pun în tavă pe hârtie de copt


și se coc în cuptorul preîncălzit la 180 C pt. 15 - 20 min. (până se rumenesc discret).


          Cât sunt fierbinți se presară cu zahăr pudră vanilat.
          Enjoy!


          Rețeta aparține Laurei Adamache.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...